torsdag 13. oktober 2011

Bonus filletante !

For seks uker siden så ble det født ei bitte lita jente. Serenn ble født 10 uker for tidlig fordi mamma'en
hennes fikk svangerskapsforgiftning.
Det går veldig bra med både mor og barn. De kommer snart hjem fra sykehuset. Og mor ønsket seg en bæresele. Jeg , som da kan beskrives som bonustanta til mamma'en, har sydd min første Mei Tai!


Den er sydd i ola stoff og innerstoffet er et nydelig rosa teddy stoff.
Hjertene er av samme stoff.


For noen måneder siden så kjøpte jeg boka Made by me.
Veldig fin bok, og der fant jeg mønster fra www.LiluMadeThis.com

Kjempe morsomt å sy denne. Var spent på om den ble grei. Så jeg gikk til en 
nabo og prøvde den på henne og lille Henrik på 4 mnd.
Hun synes den var veldig god å ha på og Henrik satt kjempefint. Tett inntil mamma :-)


Ingen kommentarer: